Från Grillbella till Grillkoll

Jag känner mig hedrad att få börja blogga med extremt duktiga Grillmästare.
Från "Grillmästarna 2013"
Per Ehrlund knep 2:a platsen, Henrik Insulander 3:e platsen och vinnaren 2013 Andreas Mathiasson!
Killarna har bloggat ett tag på www.grillkoll.se Bloggen kommer att utvecklas och mycket mycket mera kommer att dyka upp. På http://grillkoll.se/hem/grillblogg/ kan du följa oss Grillmästare och få tips och ideér på allt mellan himmel och jord som har med grill att göra. 
Vi sitter alla inne med olika erfarenheter, råvaror, tillbehör och grillmetoder för att få till den perfekta måltiden. Från det enklaste till det mest avancerade. Från trädgårdsgrillningen till terrassgrillningen. Från kolgrill, rökgrill, elgrill och annat. Håll ögonen öppna så kör vi snart igång och jag är stolt att få vara en av dessa duktiga grillare! Vi hoppas att kunna inspirera och få just dig att inse att grilla inte behöver vara svårt eller krångligt. Ta med dig glädjen så kommer du också att upptäcka att du kommer att utvecklas väldgit mycket och att grilla är väldigt väldigt roligt! 
På den här sidan kommer jag att fortsätta att blogga men om andra upplevelser i livet. 
Livet består ju av en hel del annat också. :-)
 
 
 
 
Oslofru
2015-02-10 @ 15:28:14
URL: http://www.oslofru.com

Mm så gott med grillat! Nu längtar jag verkligen till sommaren då man får grilla varje dag ;)

Svar: Ja, men varför nästa så länge?? Grillen funkar ju bra även nu även om det är behagligare på sommaren 😊😃
Annabell

mia
2015-02-10 @ 21:50:02

självklart följer jag er - så till den grad att ni kommer tycka jag är en stalker...
kram

Svar: 😂😂👍
Annabell




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

grillbella.blogg.se

Grilla gott behöver inte vara krångligt, "Keep it simple" och ha roligt vid grillen och i köket

RSS 2.0