Attack on Titan

Vår dottern älskar att rita...fantasin tar liksom aldrig slut.. Just nu är det mycket manga teckningar och inspiration. I februari planeras en cosplay på temat så inköpen av diverse utrustning har startat. För att du ska hänga med i snacket, häng med här.. Attack on Titan Shingeki no Kyojin?, "Framåtryckande jättar" är en manga-serie som skrivs och tecknas av Hajime Isayama, och ges ut av Kodansha i Bessatsu Shōnen Magazine. Mangan handlar om den unga pojken Eren Jaeger, hans adoptivsyster Mikasa Ackerman och deras bästa vän Armin Arlert som bor i en dystopisk värld där människor tvingas bo innanför enorma murar för att skydda sig mot titaner, en form av jättar som äter människor. Efter att hans hemby blir förstörd av titaner, som äter hans mamma, svär Eren att han ska utrota alla titaner och går med i militären, The Reconing Corps, för att bekämpa titanerna.
Det här skapar ännu mer inspiration för henne. Figurerna som hon gör är inte lika tuffa och ser inte lika offensiva ut..det är mera som plockat från manga vardagen..här kommer några fina exempel
Häromdagen bad hon mig välja tre färger till en önsketeckning. Jag valde grått, lila, svart. Bilden som är på väg att skapas blev en helt ny idé. Jag sa till henne när jag såg det här som även du ser här; "jag fascineras över din oändliga fantasi, där ingen teckning ser likadan ut, hela tiden dyker det upp nya detaljer som blir galet bra, jag älskar dina teckningar" Vill du se mera av hennes bilder? Hon finns på ett instagramkonto; www.instagram.com/firefeather_art



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

grillbella.blogg.se

Grilla gott behöver inte vara krångligt, "Keep it simple" och ha roligt vid grillen och i köket

RSS 2.0